Marketing Challenge Day 2019.

A tavalyi évben rendezett MCD-hez képest rendkívül nagy fejlődésen ment keresztül a verseny. Egy egyetemi előadóterem helyett idén már egy szépen berendezett konferenciateremben fogadtak bennünket.
Itt ismertették a verseny feladatait, tartottak egy kis ismeretterjesztő előadást az egyetem gazdaságtudományi karáról és a marketing szakról, majd kezdetét vette az első forduló.
Az első forduló egy online kvíz-sorozat volt nagy cégek és márkák marketingjéről. Jól ismert szlogeneket kellett márkákhoz társítani és fordítva. Ezen kívül nagy márkák logóinak mögöttes tartalmát, eredetét és logó-evolúcióját kellett még ismerni a sikeres kitöltéshez. Ezen a fordulón gond nélkül siklottunk át.
A második fordulóban teljesen szabad kezet kaptunk. Egy új vállalkozás beindításához, vagy egy meglévőnek a fejlesztéséhez kellett komplett marketingstratégiát kialakítanunk, majd ezt költségvetéssel együtt prezentálni a szakmai zsűrinek és versenytársainknak. A mi csapatunk a korszerű, modern reklámozás mellett döntött, főként a közösségi médián belüli és főként az influencer-marketinget részesítettük előnyben. Bár egy kevés kritikát mi is kaptunk, fölényes győzelmet arattunk.
Úgy gondoljuk, hogy rendkívül hasznos tapasztalatokkal, élményekkel és a nyert szakkönyvek által jelentős tudással gazdagodtunk a versenynek köszönhetően. Ennek elérésében nagy segítségünkre volt Gombkötő Judit tanárnő, aki az elmúlt évek során mindig rendelkezésünkre állt és készségesen segített, akár a versenyekre való felkészülésben, akár az iskolán belüli tanulmányaink során.
Összességében a verseny remek volt, mindenképpen visszatérünk Veszprémbe a 2019/2020-as tanévben is.
Csapattagok: Lengyel Sára, Nisóczi Botond, Nagy Gergő és Tupi Bence
Felkészítő tanár: Gombkötő Judit

