Sárközi Zoltánné
8. számú Baross-érem
1977-től dolgozott iskolánkban nyugdíjba vonulásáig, 9 évig könyvelői, 21 évig pedig gazdasági vezetői feladatkört látott el.
Megbízható, precíz, pontos, lelkiismeretes munkaerő. Munkájával gazdasági oldalról folyamatosan nagymértékben segítette az iskolavezetést. Nyarait nem kímélve igyekezett évről-évre fejleszteni az oktatáshoz szükséges dologi-technikai hátteret.
Beosztottaival, munkatársaival is nagyon jó volt a kapcsolata.
Ha végig gondoljuk, hogy az 1964-ben átadott iskolaépület mennyit modernizálódott, bővült – hogy csak a legfontosabbakat említsük: az 5-ös tantermeknek nevezett új szárny, a Baross-terem, az új könyvtár és olvasóterem, a hozzájuk kapcsolódó nyelvi és osztálytermekkel, a földszint akadálymentesítése – mi minden történt az állagmegóvás érdekében, bizony kiderül, hogy az ezeket vezénylő gazdasági vezető ezt soha nem tudta megoldani hivatali idejében. Az iskolai tantermek felújítása, a folyamatos informatikai modernizáció szintén átlagon felüli tevékenységet jelentett.
A munkához való viszonya, erkölcsi magatartása a felnőtt dolgozók és a tanulók számára is egyaránt példa lehet.

Megbízható, precíz, pontos, lelkiismeretes munkaerő. Munkájával gazdasági oldalról folyamatosan nagymértékben segítette az iskolavezetést. Nyarait nem kímélve igyekezett évről-évre fejleszteni az oktatáshoz szükséges dologi-technikai hátteret.
Beosztottaival, munkatársaival is nagyon jó volt a kapcsolata.
Ha végig gondoljuk, hogy az 1964-ben átadott iskolaépület mennyit modernizálódott, bővült – hogy csak a legfontosabbakat említsük: az 5-ös tantermeknek nevezett új szárny, a Baross-terem, az új könyvtár és olvasóterem, a hozzájuk kapcsolódó nyelvi és osztálytermekkel, a földszint akadálymentesítése – mi minden történt az állagmegóvás érdekében, bizony kiderül, hogy az ezeket vezénylő gazdasági vezető ezt soha nem tudta megoldani hivatali idejében. Az iskolai tantermek felújítása, a folyamatos informatikai modernizáció szintén átlagon felüli tevékenységet jelentett.
A munkához való viszonya, erkölcsi magatartása a felnőtt dolgozók és a tanulók számára is egyaránt példa lehet.