Lipiné Fehéregyházi Lilla
24. számú Baross-érem
2014-ben az emlékérem méltó tulajdonosa Lipiné Fehéregyházi Lilla, aki pedagógusi pályáját tanítóként kezdte, majd angoltanári diplomát szerezve lett a Baross Gábor Közgazdasági és Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola tanára 1998-ban.
Csendes, szerény egyéniség, aki helyett inkább a munkája beszél. Munkavégzésében pontos, megbízható, lelkiismeretes. Szívesen vállal plusz feladatokat is, melyeket nagy alapossággal, körültekintéssel végez, csakúgy, mint a napi órákra felkészülést. Bármilyen feladatot kap, próbálja belőle kihozni a maximumot. Nem riad meg a kihívásoktól, nagy lelkesedéssel és szorgalommal veti be magát a munkába, időt és fáradtságot nem kímélve.
Tudását folyamatosan gyarapítja, képezi magát külföldön is. Változatos munkamódszerekkel, lelkiismeretesen és türelemmel adja át tudását a diákjainak, így sarkallva őket jobb teljesítményekre.
A pedagógusi pályát hivatásának tekinti, ezért a nevelőmunka is fontos számára. Ez megnyilvánul a diákjaival szembeni empatikus magatartásában. Rendszeresen vállal osztályfőnökséget. Törekszik a rá bízott tanulók megismerésére, gondoskodó figyelemmel egyengeti útjukat. Magatartásával, igényességével példát mutat nekik. Évek óta sikeresen készíti fel a tanulókat az érettségi vizsgákra mind közép, mind emelt szinten. Tanítványai a megyei és országos tanulmányi versenyeken is kiváló eredményeket érnek el.
Kollégáival kapcsolata jó. Segítőkész, figyelmes kolléga.

Csendes, szerény egyéniség, aki helyett inkább a munkája beszél. Munkavégzésében pontos, megbízható, lelkiismeretes. Szívesen vállal plusz feladatokat is, melyeket nagy alapossággal, körültekintéssel végez, csakúgy, mint a napi órákra felkészülést. Bármilyen feladatot kap, próbálja belőle kihozni a maximumot. Nem riad meg a kihívásoktól, nagy lelkesedéssel és szorgalommal veti be magát a munkába, időt és fáradtságot nem kímélve.
Tudását folyamatosan gyarapítja, képezi magát külföldön is. Változatos munkamódszerekkel, lelkiismeretesen és türelemmel adja át tudását a diákjainak, így sarkallva őket jobb teljesítményekre.
A pedagógusi pályát hivatásának tekinti, ezért a nevelőmunka is fontos számára. Ez megnyilvánul a diákjaival szembeni empatikus magatartásában. Rendszeresen vállal osztályfőnökséget. Törekszik a rá bízott tanulók megismerésére, gondoskodó figyelemmel egyengeti útjukat. Magatartásával, igényességével példát mutat nekik. Évek óta sikeresen készíti fel a tanulókat az érettségi vizsgákra mind közép, mind emelt szinten. Tanítványai a megyei és országos tanulmányi versenyeken is kiváló eredményeket érnek el.
Kollégáival kapcsolata jó. Segítőkész, figyelmes kolléga.